zondag 15 juni 2014

Little Spring Mandala

Ik voel me haast bezwaard dat ik weer met een mandala aankom. Ik beloof jullie dat ik de volgende keer iets anders heb. Ik heb nog geen idee wat, maar ik wil er straks mee beginnen ;-)
Ik heb nog een paar mandalapatronen liggen, maar die spaar ik dan maar even op. Ik kom er maar niet uit welke mandala ik naar Attic24 moet sturen voor Yarndale... Straks zit ik zo lang te treuzelen dat ik te laat ben, dus ik hak de knoop door.


Intussen maakte ik de Little Spring Mandala van Made in K-town. Ik vond hem iets too little, dus ik heb er een extra rand aan gemaakt. En natuurlijk een ander kleurenpalet gekozen. En het geheel gepimpt met 2 subtiel glitterende toeren. Ik had de buitenste, door mij toegevoegde toer, in de kleur van de bloemblaadjes in toer 2, een lichtroze. En ik werd helemaal verdrietig van de mandala. Ik vond hem flets en druk tegelijk en niet in balans. Ik kreeg echt een soort knoop in mijn maag als ik ernaar keek. Ja, ik reageer nogal heftig op kleuren, ik weet het. Ik heb stom genoeg geen foto gemaakt van de roze rand, maar we hebben Photoshop, dus ik kan je toch een idee geven. 

Ik was al bezig met hem uithalen, tot ik dacht wacht es even, als ik nou alleen die toegevoegde rand van dat roze verander in het vrolijke appelgroen..... en dat was het! Nu vind ik hem wel leuk. Nu vind ik hem inderdaad lente en blijdschap. En nu vind ik het een kandidaat voor Yarndale. Tssss. Wat dat toch kan uitmaken. 



Straks in elk geval maar eens mijn boekjes doorspitten. Ik haal steeds dingen van internet, omdat ik het makkelijk vind om vanaf mijn laptop te werken, maar die boeken heb ik natuurlijk niet voor niks.
Dan maar kopiƫren en printen, want ik vind het vervelende van die boeken dat ze altijd dichtvallen. Ik pleit al tijden voor haakboeken met een ringband. Goed idee toch?


Fijn restantje weekend nog en tot de volgende. Zelf ook benieuwd wat ik dan heb gemaakt :-)


2 opmerkingen: