zondag 13 oktober 2013

Neemt u plaats

Zo verschijnt er niks, zo komt er 2 x per dag iets langs! 
Wat je hier ziet is niet even zo gemaakt. Ik heb intussen drie exemplaren gemaakt, vooral omdat ik steeds net niet tevreden was. En daar kan ik dan niet tegen :-)
Ik heb een soort blinde vlek voor het patroon, terwijl het er superlogisch uitziet. Maakt niet uit, met een beetje van het patroon en een beetje van Ien ben ik er alsnog uit. Een tweede goedgekeurd exemplaar zal nog uit mijn handen moeten komen, want deze is besproken. Ik wil hem echter zelf eigen ook wel. Het is weer eens iets anders dan een omslagdoek of een amigurumiknuffel!



Het patroon heb ik gekocht in de Etsy-shop van AmiEggs. Daar staan nog meer leuke dingen in, dus pas op ;-) Het licht is op deze supernatte herfstdag niet om over naar huis te schrijven, dus de foto ook niet. Maar you get the picture, right? Neem vooral plaats op mijn leunstoel. Dan ga ik weer verder met nog wat onaffe werkjes.



4 opmerkingen:

  1. Ik neem graag plaats hoor, op je leunstoel. Heerlijk haakwerkje erbij en een kopje thee haha!
    Ik vind hem super geworden en lijkt me best lastig om te maken.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, ik vond het moeilijker dan ik dacht. Heel wat tijd in gaan zitten. En wat krachttermen :-O

      Dank voor je compliment. Ik ben er zelf eindelijk ook blij mee :-)

      Verwijderen
  2. Is inderdaad leuk, maar kan me voorstellen dat er her en der iets mis kan gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo simpel ziet het er niet uit hoor, het lijkt me vrij lastig. Knap dat het toch gelukt is, mooi kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen