zaterdag 13 april 2013

Kroontjes? Jij?

Ik ben niet van het koningshuis. Echt niet. Nee, maar dan ook serieus niet (zijn te dure jagers etc, je kent het wel). En toch heb ik kroontjes gehaakt. Ik had namelijk een heel goed excuus ;-) Het leuke en zeer duidelijke patroon van Annemarie Arts begon rond te zoemen en werd opgepikt door mijn boekhoudster. Die zich geen moment bedacht en mij vroeg of ik er twee wilde maken. En dat wilde ik wel. Want als ik ze even loskoppel van de kroning, zijn ze toch gewoon erg schattig? En kan ik er misschien wel kleine prinsesjes of koninkjes blij mee maken!

Het patroontje is gratis, dus ik zou zeggen, ga even kijken bij Haakidee.



Ga ik nu weer verder met het kussende paartje van Christel Krukkert en een setje vilten hertjes. Maar die zien jullie vanzelf wel verschijnen.

 Keep crocheting!

5 opmerkingen:

  1. ze zijn enig zeg! Ik ga je blog volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad leuk, maar ook het garen is goed gekozen. Zeker op de bovenste foto lijkt het net goud dat schittert!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat garen heeft de ontwerpster zo mooi gekozen! Het is een mooie bronskleur en dan met gouddraad erbij gehaakt wil het wel!

      Verwijderen
  3. Kroontjes gehaakt? Uh... Ok, ze zijn wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen