dinsdag 12 maart 2013

Kleur in je hart

Dat ik dol ben op kleur, moge zo langzamerhand duidelijk zijn. Ik kan serieus een soort geluksgevoel krijgen als ik naar mooie kleuren kijk. En dus ben ik dol op de patronen van Greta Tuller. Van haar kreeg ik een tijdje geleden een patroon voor een kleurig hartje. Ik kwam er niet helemaal uit op alle plekken en dus ging ik zelf zitten vogelen. En toen kwam ik op het idee om het sowieso nog wat te pimpen. Met gouddraad bijvoorbeeld. En een belletje. Bovendien haakte ik steeds 2 hartjes en haakte die weer met de verkeerde kanten aan elkaar. Zo krijg je een lekker stevig hart, dat er aan beide kanten netjes uitziet. Ook nog een lusje erbij bedacht en er was een nieuw ontwerpje geboren. Ga ik me in nog veel meer kleuren op uitleven. Alleen nog even opschrijven wat ik nou heb veranderd, want dat ben ik zo weer vergeten.


Ik heb er gelijk een paar uitgeprobeerd op 3 vriendinnen waarmee ik ging lunchen en wandelen. Omdat ik vond dat ze er allemaal een verdienden. Ik ben altijd heel dankbaar voor het feit dat ik zulke leuke en lieve mensen om me heen heb, ook naast die 3. Ik uit dat niet altijd, dus moeten mensen het tegenwoordig doen met mijn verklaringen in katoen ;-)

Wat vinden jullie ervan? Nog tips? Commentaar? Vragen?

Ik heb trouwens nog een ander blog, met kleine dingen die ik tegenkom. Ontmoetingen, herinneringen, mijmeringen. Als je je verveelt: buijsblog!

1 opmerking:

  1. Wat een mooi hartje!! Lekker vrolijk, kleurrijk, en leuk dat je er anderen bij mee maakt!
    Ik heb ook zulke hartjes gemaakt, ook met een belletje er onder, allen dan stonden ze 'bol'. Leuk om te maken he!?

    Fijne week alvast!
    Groetjes,

    Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl (je bent welkom!)

    BeantwoordenVerwijderen